středa 23. července 2014

YARN ALONG 9


Co právě čtu a co háčkuji?
Stále čtu knížku Kde je ta holka od  Alexandry Potter a malé před spaním čtu Krkonošské pohádky.
Nějak ty knížky nemůžu dočíst.
No a co dělám?
Momentálně mám rozdělány 3 projekty.
Stále si hraji ze čtverečky - už od ledna.
Pak si konečně háčkuji šál.
No a začala jsem další Vánoční dárek.
Bude to vestička pro holčičku sestřenice.
No a Vlny?
Čtverečky jsou ze Sportiva od Vlnapu,
šátek Vanda od Vlnapu
no a vestička - recyklace.

What Am I reading and what Am I doing?
I read the book Where's the girl from Alexandra Potter and my daughter I read Krkonošské stories. 

What am I doing?
I have 3 unfinished projects.
Granny square - since January
I crochet shawl from my
I started another Christmas gift.
It will be a vest for a girl.
 




2 komentáře:

  1. Na ten šál se moc těším. Zatím odolávám, ale jednou se urvu, nakoupím přízi a taky budu jeden mít:).
    Měj se krásně, užívej léta,
    Kája

    OdpovědětVymazat
  2. Kájo léta užívám. Tak to já se utrhla a koupila vlnu v akci na Vlnapu - Vandu ve dvou odstínech modré a to půlkolové balení. Prostě neodolám. Cena je až moc lákavá a pak z ní tvořím. Měla jsem ji asi půl roku doma a pak jsem našla návod na krásný šátek.

    OdpovědětVymazat