středa 28. ledna 2015

Dětské knížky, hnědý svetr a pletené ponožky aneb YARN ALONG 30

Co jsem si pro Vás dneska připravila.
Dvě dětské knížky, které s prckama čteme.
Vánoční dárek - 365 minipohádek do postýlky - stále je baví a mě vlastně také.
No a od Václava Čtvrtka knížku Cipísek - tu jim čtu, když jsou brzo v postýlce a máme čas.
Přece jenom minipohádky jsou opravdu moc krátké.
No a co dělám.
Stále pletu svůj vysněný hnědý raglánový svetr.
Vlna Merino od Vlnapu a kruhová jehlice  č.4 s lankem dlouhým 150cm.
Je to síla.
No a druhý projekt jsou zapomenuté a znovu objevené ponožky pro Mišáka.
Jsou pletené ze zbytku Sportiva - snad vyjdou na celé, jinak budu muset použít modrou.
Pak budou moji kluci mít stejné ponožky.
Tatík už je má dávno hotové.
Ponožky jsou pletené na jedné kruhové jehlici od špičky obě dohromady.
Líbí se mi takto plést ponožky,
jenom kdyby bylo více času a já jich mohla uplést víc.
Vlnu mám, ale čas né.
Pořád je něco důležitějšího k upletení či uháčkování.






7 komentářů:

  1. Tenhle způsob pletení na jedné kulaté ještě neznám...hmmmm. Až bude čas, byl by návod? Jinak děkuji moc za návody, právě dodělávám návleky podle Tebe. A taky jsem si díky Tvému tipu nadělila dárek-už mi letí faktura za sadu jehlic, tebou doporučených. Já se tááák těším. Doufám, že sem do Irska z Františkových Lázní nepoletí měsíc. Mávám do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo návod na ponožky asi dohromady nedám. Je to směs dvou návodu. Existuje na to knížka - http://www.beletrie.eu/knihy/pleteme-dve-ponozky-najednou-od-spicky.html. Já mám návod z Praktické ženy - podle ní nahodím špičku a pak pletu podle Sabrina speciál ponožky. V Praktické ženě nebyla tabulka velikostí. Pokud by jsi chtěla, tak ti můžu oba návody naskenovat a poslat mailem.
      Tereza

      Vymazat
    2. Terezo díky moc. Už jsem pletla dvě najednou na dvou jehlicích ale tohle se mi líbí. Můj mail je macekie@email.cz Budu moc ráda. Až mi snad dorazí Knit pro jehlice, to bude paráda. Ještě se chci zeptat, koupila jsem Fábel melír, z toho pleteš dvojitě ten baret?Děkuji Ti moc a zdravím. Marcela

      Vymazat
    3. Marcelo, posílám návod a baret pletu dvojitě.

      Vymazat
    4. Terko, můžu taky poprosit o návody? Mám všechno možné, ale na jedné jehlici, to jsem ještě nikde neviděla :-) Děkuji. krejca@centrum.cz

      Vymazat
    5. Perfektní video návod na ponožky na kruhové jehlici najdete na YouTube

      Vymazat
  2. Ahoj Terezko, prosím, můžeš mi také poslat oskenovaný návod? Já umím na čtyřech, ale tohle se mi líbí více. daglar@centrum.cz Předem moc děkuji. :-) Dáša

    OdpovědětVymazat