pondělí 26. ledna 2015

Zimní ultra teplý svetr z Angory

Dneska bych Vám ráda představila tento krásný svetr.
Plést jsem ho začala koncem roku 2005
a dokončila v lednu roku 2006 - měla jsem tehdy mononukleozu a musela být 6 týdnů doma,
tak jsem dokončovala resty.
No a proč Vám ho představu ji?
Je to poslední jen a jen pro mě pletený svetr.
Pak už jsem pletla či háčkovala na děti.
Né poslední - vlastně jsem si ještě uháčkovala kabátek a upletla jednu vestu (o té někdy jindy).
Vlna je 100% angora v barvě slonová kost od firmy MArlen.
Na jakých jehlicích jsem pletla už si nepamatuji,
spotřeba necelých 450g.
No a vzorek je už ani nevím odkud.
Líbil se mi a tak jsem ho použila.
No a docela mě překvapila cena za klubíčko.
Já jsem kupovala 50g klubíčka a 0,5 kg vlny vyšlo na necelých 600 Kč.
No a teď jsem koukala, že dělají 100g klubíčka, ale cena za klubíčko je 300 Kč.
Tak si tak říkám, že asi zase něco přikoupím do syslírny,
až někde bude nějaká akce.
Přece jenom ceny vlny rok od roku stoupají.
No a příště Vám představím můj poslední projekt na kterém pracuji.
Konečně se dočkám nového svetru.

Žádné komentáře:

Okomentovat