čtvrtek 22. ledna 2015

Granny square a nové vlny


Tak toto je můj první čtvereček na Vánoční dárek pro děti.
Chci jim uháčkovat přehoz přes postel.
Nevím, zda bude hezký.
Co myslíte?
Vypadá dobře melírovaná vlna na tomto tipu čtverečku nebo by bylo lepší použít jiný tip čtverečku.
Nějak se nemůžu rozhodnout.
 No a koupila jsem také dvě klubíčka bílé  bavlny.
U nás v galanterie měli pouze tyto dvě.
Když jsem se ptala, jestli mají ještě jedno klubíčko Camilly,
tak mi bylo řečeno, že mají jenom to co je v regálu - a to měli po zboží.
No nic.
I když jsem si letos řekla, že omezím nákupy vlny a zpracuji syslírnu,
tak bílou bavlnu v ní pravdu nemáme.
Poslední zbytky jsem spotřebovala předloni na háčkované ozdoby na stromeček
a vlastně kvůli nim jsem i nové vlny kupovala.
Moje sestra by si přála uháčkovat bílé ozdoby na stromeček.
Dostane je k narozeninám a svátku - má je sice až na podzim,
ale jelikož mám poslední dobou čím dál tím méně času na tvoření,
tak musím začít co nejdřív, abych stihla do letošních Vánoc uplést a uháčkovat vše,
co jsem si vymyslela.
No a jak se znám,
tak během roku dostanu ještě spoustu dalších nápadů.



2 komentáře:

  1. Tenhle čtvereček je můj nejoblíběnější a myslím, že mu melír moooc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Čtvereček se mi líbí, ale pokud nejsi úplně přesvědčená, zkus další varianty. Pokud ti mohu poradit je lepší přiháčkovávat jednotlivé čtverečky hned, než pak sháčkovávat celou deku. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat