pondělí 24. srpna 2015

Dovolenkový aneb pletené ponožky atd

Tak jsem se dnes zařadila do pracovního procesu.
Týden utekl jako voda.
No a co jsem vlastně dělala.
V pondělí pršelo, ale to nás od procházky neodradilo.
Děti oblékli gumáky a oblečení do deště,
já deštník a šlo se ven.
Děti byli nadšené.
V úterý jsem dopoledne byli u kadeřnice - konečně ostříhané vlasy - všichni.
Já i děti.
Paní kadeřnice je tak hodná, že ostříhá i ty moje neposedy.
Odpoledne nákup věcí do školy.
Ve čtverek už nepršelo a tak jsem z dětmi vyrazili do města.
V pátek jsem jeli do Zábavního parku Playmobil v Německu

zdroj internet
Děti si to užili.
Počasí nám přálo.
Také jsem koupili každému jednu hračku.
V sobotu byl výlet do Ikei.
Konečně jsem koupili psací stůl.
No a neděle byla opět nakupovací.
Poslední věc, která malé chyběla do školy byly boty na tělocvik.
Hurá, už všechno máme.
No a já jsem nezahálela.
Nahodila jsem na dvoje ponožky.
Pro malého


a pro moji mamku
Také jsem naložila další bylinky do Aply.
Tentokrát je to kopřiva.

Má krásně brčálovou barvičku.

Žádné komentáře:

Okomentovat