středa 19. srpna 2015

Madame Chic, ponožky aneb YARN ALONG 44

 Tak už jsem se konečně pročetla k druhému dílu.
Obsahuje rady, jak mít chic domácnost.
Ještě k prvnímu dílu.
Strašně se mi líbilo,
jak autorka popisuje, že Pařížanky nakupují kvalitní kosmetiku a obleční.
Jen to nejlepší co si můžou dovolit.
Docela by mě zajímalo, jestli je u nich cena odpovídá kvalitě.
U nás se to říct nedá.
Dost často mi přijde, že jak u oblečení tak i u kosmetiky cena neodpovídá kvalitě.
Nemáte někdo tip na hezké a kvalitní obleční.
Přijde mi, že HaM, CaA nebo Esprit už nejsou to co bývaly,
no a kosmetika je předražená.

No a  tady jsou dvě  klubíčka,
která byla určeno pro moji Rozárku
Jsou od Vlnapu,
jmenuje se to Baumwoll -socken-effekt-Strickgarn.
Je to vlna určená pro německý trh,
koupila jsem ji v akci na Vlnapu,
běžně ji nemají.
Obsahuje 48% bavlny, 39% vlny a 13% polyamid,
pletla jsem na kulaté jehlici č. 3
a jsou z toho jak jinak než ponožky pro Rozárku.


Jak jinak pletené moji oblíbenou technikou,
obě najednou od špičky.

2 komentáře:

  1. Krásné, moc se Tipovedly ,stejně jako minulé posty o oblečení atd... hlatala jsem je mezi balením krabic, pytlů. Chvíli nepletu ani nic jiného, jen balím. Ale čtu rychle večer před padnutím do postele skoro všechny mé oblíbence, mezi které už patříš. Zdravím a mávám Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, mě se taky líbí, ale vlny mám už málo. Budu plést ještě dvoje pro neteře a možná pokud zbyde tak pro sebe krátké.

      Vymazat