pondělí 17. srpna 2015

Prší a přší aneb co dělat o deštivé dovolené

Dneska mi začala dovolená - druhá.
První jsem měla týden v půlce července
a tento týden si vybírám druhý týden
a poslední letošní dovolenou budu mít první týden v září - malou čeká první třída,
tak aby nemusela hned od začátku školy být celý den v družině.
No a ještě mi zbude  pár dní na Vánoce.
Na jednu stranu mě docela štve, 
že začalo pršet a nejsou tropy jako minulý  týden,
ale na druhou snad něco doma uklidím.
Ono ruku na srdce,
v tropech se opravdu uklízet nedá.
Takže si najdu něco pozitivního i na deštivém počasí.
Takže co jsme dneska dělili.
I když venku pršelo,
tak mi šli na procházku.
Já vyzbrojena deštníkem a děti oblečením do deště a gumákama
jsme šli na procházku.
Děti vesele skákali do louží a já je pozorovala.
Měli radost a já vlastně taky. 
Co na tom že prší,
vidět jejich rozzářené očka a úsměv od ucha k uchu
to je to pravé.
Bavili se opravdu dobře.
K obědu jsme si dali bramborovou polévku
 a buchtičky ze šodó
 Já jsem minulý týden někde na internetu četla,
že na mastné vlasy je dobrá tinktura z rozmarýnu.
Koupila jsem alpu,
ustřihla mamce rozmarýn
a zkouším tinkturu.
Má se to nechat 3 týdny louhovat na teplém slunném místě.
Pak je dávkování 1:10.
No uvidím, zda to pomůže.
 Také jsem si trošku prohrabala syslírnu.
Připravila jsem si vlny na nové projekty.
V horkách se mi tam nechtělo hrabat.
Takže Jawoll Magic bude na můj šátek,
Delight nejspíš taky.
No a ty dvě poslední klubíčka budou na ponožky pro prcka.
 Potom jsem vytáhla tašku klubíček Merina od Vlnapu.
Zjistila jsem že mám nejvíc odstínů modré
a zbytek je po jednom klubíčku.
No budu muset vymyslet co z toho.
Malý potřebuje novou čepičku.
Takže nejspíš komplet.
Potom také nějaké Vánoční dárky
a možná i svetr.
Uvidím co zvládnu.
No a nakonec jsem vytáhla vlnu na dárek pro ségru k  Vánocům.
Zatím si to nechám pro sebe.
Snad se jí to bude líbit.
Takže i takto se dá trávit dovolená,
když počasí venku nic moc.
Krásný den a snad už přestane pršet.
Na koupání už to asi letos nebude,
ale takové posezení na zahradě z klubíčkem není k zahození.

Žádné komentáře:

Okomentovat