středa 18. ledna 2017

Nový rok a nové projekty aneb YARN ALONG 106

Tak tu máme rok 2017 a s ním i další projekty.
Jak už jsem v minulém příspěvku psala,
přes Vánoce jsem dokončila poslední projekt - můj pletený svetr.
A hned začala další dva projety a třetí čeká na nahození.
No a co to bude?


Na fotce mám 3 různá klubíčka na 3 různé projekty.

První klubíčko je 100% akryl barva - přírodní bílá.
Tak tento projekt se blíží pomalu ke konci - mám tak 70% hotovo.
Je to dárek a zveřejním ho, až ho předám.
Neb osoba, pro kterou je určen by se to mohla dočíst a bylo by po překvapení.
Začala jsem ho mezi svátky neb u tchýně nerada sedím s rukama v klíně a velké projekty si tam nenosím.
Takže jsem vzala vlnu a začala - i když času na předání je ještě dost. No možná už tak hodně není a já budu nakonec ráda, že jsem začala včas.
Neb teď moc času na tento projekt nemám.
Neb přednost má druhé klubíčko a projekt z něj.

Druhé klubíčko je karamelový kašmír s mohérem - od firmy Mafil - kupováno u milé paní Buvoli v jejím internetovém obchůdku Štryk & Chic .
Cena byla závratná, ale já už 3 roky toužím po kašmírovém svetru a nikde jsem ještě nenarazila na takový, jaký bych chtěla.
Takže nezbývalo než si ho uplést.
Složení je 85% kašmír a 15% kid mohér.
Už mám nahozeno a plete se z něj božsky.
Koukala jsem v krámech, ale tam mají vždy kašmír + něco - kašmíru do 30% a vzhled nic moc a cena přes 2000 Kč. Také jsem viděla i svetr z asi 70% kašmíru i více, ale cena přes 4000 Kč a hlavně, mě se nelíbil.
Takže budu mít svetr podle mých představ.
Už se těším.
Venku je zima a já bych  teplý svetr uvítala.

No a poslední klubíčko je Merino od Vlnapu - pro cácorku na svetřík.
Měla přírodní bílý - byl to 100% akryl.
Už z něj vyrostla a já nemám čím bych nastavila.
Putoval dál a já teď musím do jara rychle uplést nový.

No tak to jsou zatím moje projekty na začátek roku.
Další budou postupně přibývat.
Nápadů mám hodně ale času málo.

No a co čtu?
Stále to samé, ale už jsem se posunula.
Začala jsem každý večer číst jednu kapitolu.
Ještě ta němčina a budu spokojená.
Takže čtu 
Obálka titulu Tentokrát to bude jinak

Žádné komentáře:

Okomentovat