čtvrtek 12. ledna 2017

Rok 2016

Jak už jsem psala, chybí mi na blogu přehled projektů, které jsem za rok udělala.
Loni jsem se rozhodla to napravit a tak jsem dodatečně vytvořila roční přehledy hand made projektů a dnes vkládám přehled projektů za rok 2016 a vždy na začátku každého dalšího roku budu vkládat nový přehled všech mích výtvorů za rok předchozí.
Jak ale poznamenala v jednom komentáři Veronika, že to jde i na ravelry - Já vím.
Vím, že to tam jde, mám tam dokonce i účet. Nějaké projekty jsem tam už vložila, ale všechny ještě né a nějak nemám čas je tam vkládat. Snad jednou je tam dodám všechny a ty nové budu vkládat vždy po dokončení, ale znáte to. Času není dost na vše. Takže raději věnuji čas  rodině, koníčkům a pak tomuto blogu. Na Ravelry už mě prostě čas nezbývá - nechci nic šidit.

Uf hotovo - všechny přehledy za trvání tohoto blogu jsou hotové.
Projekty jsou seřazené podle měsíce, ve kterém  byly dokončeny, takže pokud budete chtít vědět víc, mrkněte na na měsíc, ve kterém byl projekt dokončen a tam se dozvíte více.

V tomto roce jsem stihla toto:

Leden


Baret pro tu moji cácorku.

Únor

Černý svetr pro mě.
Dále pro mě svetr s norským vzorem
Šitá trička pro prcky - konečně jsem se odhodlala šít.
 


Březen

Dětský svetr s norským vzorem pro tu moji cácorku

Duben

Další dětský svetr s norským vzorem  pro Myšáka a pak to máme všechny tři hezky pohromadě.
Čepičky pro moje broučky
Čepička - první Vánoční dárek - pro neteřinku

Květen

Pletený kruhový svetr - tentokrát opět pro mou maličkost.

Červen


Nákrčník - Vánoční pro neteřinku
Vánoční čepice pro neteř
Šité riflové kalhoty pro Myšáka
Vánoční ponožky pro neteřinku

Červenec


Ušité kalhoty ze softshellu- letní konečně jsem střihla do látky a ušila.
Vánoční ponožky pro neteře, neteřinky a sestru

Srpen

Ponožky pro synovce a synovečka
Zimní čepička z Merina od Vlnapu pro tu moji cácorku
Pletený kabátek - Rozárka chtěla mít stejný jako já.

Září

Klučičí ponožky

Svetr pro neteř
Další ponožky - tentokrát holčičí
No a máme tu další ponožky, tentokrát pro maminku

Říjen

Háčkovaní ptáčci

Baret- Vánoční pro neteř
 a k baretu samozřejmě nákrčník 

Svetr pro mou Rozárku

No a nakonec jsem ještě stihla čepici pro Myšáka


Listopad

Ponožky pro drahou polovičku ze Sportiva od Vlnapu

Vánoční svetr z Merina od Vlnapu pro toho mého malého prcka

Dvoje zimní softhellové kalhoty

A nakonec jsem ještě stihla v listopadu doplést ponožky pro moji babičku k Vánocům.

Prosinec

Ponožky pro moji mamku
No a čepice pro drahou polovičku


Háčkovaná kamera pro Myšáka
Pletená čepice pro švagrovou

Posledním dokončeným projektem byl svetr pro mě

Uf - to jsem toho ale letos stihla.
Snad letošek bude stejný jako loňský rok a já tohoto stihnu stejně.
Syslírna je zase o pár klubíček lehčí.
Jen na ten poslední svetr jsem si vlnu kupovala někdy na jaře.
Chtěla jsem vyzkoušet, jak se plete z Malabriga.
A nádherně.
Už abych zpracovala syslírnu a mohla kupovat další vlny.
Jenže těch vln je tam ještě hodně a času je čím dál tím méně.
Také Vám budu muset poreferovat, jak dopadl můj Wishlist na rok 2016 - co jsem stihla a co né - tedy spíš co jsem vlastně nestihla.







Žádné komentáře:

Okomentovat