pátek 20. ledna 2017

Wishlist na rok 2016 aneb jak to dopadlo



Wishlist na rok 2016 aneb jak to dopadlo a co vše bych chtěla zrealizovat letos

V prosinci 2015 jsem si sepsala Wishlist na rok 2016.
Jak to dopadlo?
No nic moc.

Jako první položka byl černý svetr – rolák, zapínací svetr a svetr s lodičkovým výstřihem nebo kombinace lodičkový výstřih a nákrčník.
No a dopadlo to tak, že jsem si upletla pouze černý zapínací svetr.
Na propínací svetr jsem použila ze syslírny černou vlnu Timmy - pleteno dvojitě, jehlice č.4.
Na zakončení jsem nepoužila klasické přetahování, ale obšívání což se v praxi ukázalo jako velká chyba. Vlna je tenká a i když je pletená dvojitě, tak se mi už na 3 místech stalo, že mi sešití prasklo a začala utíkat oka. Příště jen klasické zakončení pomocí přetahování ok.
Svetr pletený podle svetru moji malé Rozárky – návod je z nějakého časopisu a upravený na moji velikost – dalo to docela dost práce.
 
Takže rolák, svetr s lodičkovým výstřihem či kombinace lodičkový výstřih a nákrčník se přesouvá na letošní rok.
Mělo by to vypadat takto:
a k tomu přidám něco takového
Chtěla bych použít černou Lace od Dropsu, kterou mám v syslírně.
Původně jsem měla připravené Merino od Vlnapu, ale začala jsem ho zpracovávat na jiné projekty - čepice, nákrčníky, návleky.
Lace jsem kupovala už před 2 či 3 lety v akci. Tehdy jsem toho nakoupila docela dost - spousty klubíček a nestihla zpracovat. Tehdy syslírna docela dost narostla.
Na jednu stranu jsem ráda, že mám z čeho vybírat, ale na druhou nesmím nic koupit, což mě mrzí.  

Za druhé jsem si chtěla uplést svetr s norským vzorem – to se povedlo.
Je to tento
Free Pattern
návod najdete tu.
No a takto vypadá ten můj - koukněte

Za třetí -  kruhový svetr
opět návod od firmy Drops
Free Pattern
Návod najdete zde.
Hotovo barvička béžová – modrou už nevyrábí.


Za čtvrté jsem chtěla pletenou sukni
vlnu už mám doma od předloňského roku
myslela jsem, že ji stihnu někdy v lednu či únoru předloňského roku,
ale nedošlo na to.
Nastoupila jsem do práce a nebyl najednou čas.
Tak jsem si myslela, že snad v roce 2016 si ten čas udělám, ale neudělala.
Opět jsem ji našla na stránkách firmy Drops
Free Pattern
no návod je tady.

No a ještě jsem si chtěla uplést šaty něco
takového.
Na to také nedošlo.

Takže jak to dopadlo?
Tak půl na půl.
Něco jsem stihla, něco né, ale nezahálela jsem.
Co jsem loni upletla se můžete podívat zde.

No a pro letošek mám plánů docela dost.
Dodělat věci z loňského Whislistu,
uplést si kašmírový svetr – ten už jsem začala.
Je to to karamelové klubíčko na fotce.
Uplést si alespoň ještě jeden či dva propínací svetry.
Ráda bych nový šátek – pletený nebo háčkovaný.
Pletené šaty či tuniku.

No a pro tu moji Rozárku nový bílý svetr a ještě by ráda chtěla pletené šaty či tuniku.
Několik párů ponožek a další vánoční dárky.
Prostě mám toho hodně co bych chtěla letos udělat.

No a jak jste na tom Vy?
Stíháte vše co chcete nebo né.
Kupujete svetry nebo raději počkáte a vyrábíte si je samy,
i když to trvá delší čas.
A když si svetr kupujete koukáte na materiál nebo na cenu.
Nakupujete raději v obchodních řetězcích, buticích nebo na Fleru a jemu podobných.
Svetry, které jsou pletené ručně nebo raději strojové.
Jsem hodně zvědavá neb já mám raději doma pletené, ale spousta lidí nepochopí proč si je pletu, když v krámu lze dostat svetr daleko levněji a hotový. Pletení je pro ně ztráta času.



Žádné komentáře:

Okomentovat