úterý 12. září 2017

Můj svetr z Baby Alpacy Silk (KCCO21)

Tak jsem se opět dostala k pletení svetru pro mě.
Začala jsem na něm pracovat již v květnu,
ale nějak jsem pak měla jiné věci na práci a tak jsem se vátilila až teď.
No ale zjistila jsem, že jsem špatně nahodila a rozpočítala oka,
takže jsem  párala.
Nebylo toho moc, ale přeci
Znovu propočítala, nahodila a pletla
a co myslíte, jak to dopadlo?
Opět jsem párala neb se mi nelíbilo jak to pletu.
Oka mi přišla taková vytahaná.
Svetřík bude z Baby Alpacy Silk - doporučená síla jehlic je 3,5.
Tak jsem je použila, ale nebylo to ono,
takže znovu rozpárat a znovu nahodit.
Teď už jsem opět na stejném výsledku jako před páráním,
takže budu muset trošku přidat,
neb podzim už začíná a já bych ho již chtěla nosit.
Jo jo, na jehlicích č.3 to jde pomalu,
do toho mám rozdělané ještě další projekty,
chodím do práce a začala nám škole
a také mám v hlavě spousty nápadů na dárky pro Ježíška
a chtěla bych dětem ještě také něco ušít.
Opravdu je toho hodně co bych chtěla udělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat