pondělí 4. září 2017

První školní den

Tak už je to tady zase.
Prázdniny už jsou za námi a před námi je 10 měsíců školy.
Já mám dneska poslední den dovolené.
Měla jsem ještě 14 dní + pondělí.
Dovolenou jsem trávila doma s dětmi.
Užila jsem si to a odpočinula jsem si.
Trochu jsem pracovala, trochu četla, trochu vařila a trochu tvořila.
No a co jsem vše dělala, tak o tom někdy příště.

Ale zpět k dnešnímu dni.
Z mé Rozárky už je třeťák,
Myšák je předškolák
a tento školní rok nás čeká docela dost změn.
Myšák půjde k zápisu a od příštího školního roku bude náš malý školáček.

Dnešní den jsem Myšáka omluvila ve školce a šli jsem společně odvést tu naši malou cácorku do školy.
Malý šel prvně a vlastně i naposled odvést sestřičku první školní den do školy.
Příští rok půjdou již oba společně.

Takže ráno jsem šli do školy a pak jsem se vydali nakupovat.
Navštívili jsem kreativní potřeby a neodešli jsem s prázdnou.
Raději nebudu říkat, kolik jsem tam nechala peněz.
No ale děti i já jsme si udělali radost.
No a co jsem koupila.
Toto
 
Špagáty na pufíky.
Slíbila jsem dětem, že každému jeden upletu.
Myšák si vybral modrou,
Rozárka červenou
a pro neteře jsem vybrali růžovou.
Zatím jsem koupila na jeden společný - když zbude čas, koupím ještě na jeden, aby měla každá svůj a nehádali se o něj.
No a zelený pro mě - do obýváku na střídání.
 

 
Pak jsem si koupila řezák na látku a řezací podložku.
Už nějaký čas po nich toužím a nějak jsem se nemohla přinutit ji objednat a koupit.


No a nakonec tu máme dřevěné korálky,
děti rády navlékají a tak budou mít co dělat.


No a jaký jste měli Vy první školní den.
Doufám, že úspěšný.
U nás ráno zima cca 10C a mlha, ale pak vylezlo sluníčko a bylo opravdu nádherně.
Krásný zbytek večera a úspěšný nový školní rok.

Žádné komentáře:

Okomentovat