úterý 26. září 2017

Ručně pletené ponožky (KCCO22)

Tak minulý týden jsem strávila celý pracovně v Německu - konkrétně v Mnichově.
Ráno pěšky do práce, večer z práce na hotel a co tam.
Tak jsem si sebou vzala i pletení.
Minulý týden jsem chtěla publikovat tyto fotky, ale nestihla jsem to.
Takže toto je moje tvoření za předminulý týden.
Proužkové ponožky tentokrát pro neteř.

Nesmí chybět etiketa.
No a krabička se hezky rozrůstá.
 Takže už mám hotovo 6 párů ponožek pro Ježíška - tedy začátkem minulého týdne jsem měla.
No a jak jsem již v úvodu psala, tak jsem byla minulý týden v na služební cestě.
No a co dělat na hotelu, když do města se člověku nechce.
Tak jsem si sebou vzala dráty, klubíčka a pletla jsem.
Dopletla jsem jedny ponožky pro moji babičku
a ještě jsem stihla dvoje dětské.
Ty bez etikety jsou pro neteř k narozeninám - bude je mít za chvilku.
Už jí bude 10 let.
 No a tady jsou ponožky hezky v krabičce.
Pomalu se rozrůstají.
Ještě pár kousků a mám hotovo.
I když né tak docela.
V hlavě mám ještě několik dárků pro Ježíška.
Tak snad je stihnu vyrobit všechny.
No a když né, tak holt příští rok.
Jo a také jsem si ze služebky něco přivezla, ale o tom až příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat