středa 1. listopadu 2017

Moje nové tričko aneb první pokus

O prázdninách jsem se vrhla na šití (o letních), ale až teď jsem byla schopná nafotit a napsat o tomto tričku.
Látku jsem měla doma hodně dlouho, ale nebyl čas, pak chuť a když už byla chuť, tak zas nebyl čas.
Znáte to.
Ale v létě byli děti cca týden pryč a já se na to vrhla.
Tričko-šaty odzkoušené a v práci sklidili u kolegině úspěch.
Takže myslím si, že OK.
Původně to mělo být ale tričko,nějak jsem to střihla delší a tak vznikli takové mini šaty.
Dali by se nosit možná na pláž jen tak, ale do práce to nejde.

 
 Takže na fotce je mám s riflemi, ale už mám odzkoušeno i s leginami.
 Nebo místo šatů podkasat a je z toho hned tričko.



Látka mi učarovala na první pohled.
Šití mě docela baví, jen toho času je málo.
Tak snad za dlouhých zimních večerů bude na to klid - i když teď intenzivně pracuji na pletacích dárcích pro Ježíška, takže možná o Vánocích nebo až v roce 2018.


Žádné komentáře:

Okomentovat