čtvrtek 9. listopadu 2017

Poklady ze syslírny podruhé aneb co mám ponožkovky

Tak dneska bych Vám ráda ukázala, kolik mám ponožkovky.
Jak už jsem psala v příspěvku Víkendový, že jsem prohrabala syslírnu a nafotila všechny moje ponožkovky - tedy ještě o ponožkovce bude jeden příspěvek, ale ...
Prostě až příště.
Teď k nafoceným klubíčkům ponožkovky.
Mám jich opravdu hodně.
I mě samotnou to překvapilo, kolik toho je.
Ale pletu ponožky ráda a obdarovaný neprotestuje, takže to vypletu a nové už až na jednu vyjímku nekupuji. Takže si myslím, že to bude v pohodě.
Takže pěkně postupně.
Až na vyjímky jsou to klubíčka Sportivo od Vlnapu.

Tyrkysovou jsem kupovala hodně dávno.
Klubíčka byla tehdy v akci - balení 0,5 kg za pár korun. Jestli si dobře pamatuji, tak klubíčko vyšlo na cca 60 Kč.
Koupila jsem tehdy tmavotyrkysovou - z té mám šátek a pak tuto.
Stále mám všech 5 klubíček.
Tyto klubíčka mám připravená na háčkovaný nebo pletený šátek.
Snad se do něj co nejdříve pustím.

Tyto tři klubíčka jsou na ponožky.
Nejdřív jsem koupila jedno, založila ho a pak se mi líbilo na stránkách a tak jsem objednala další dvě.
Teď raději kupuji po dvou - neb vystačí na 4 páry ponožek  - 2x dospělé a 2x dětské.
Takže tyto klubíčka použiji na příští rok na ponožky pro Ježíška.
No a to jedno nejspíš na šátek pro paní učitelku do školky. Prcek se loučí a tak možná budu plést šátky.

Dále tu máme chlapskou a nejenom chlapskou zelenou.
Líbila se mi kombinace barviček v e-shopu.
Takže tyto klubíčka budou na ponožky pro Ježíška.
Možná příští rok, možná ten další nebo k jiné příležitosti - na Velikonoce?
Uvidíme jak budu moc pilná.

Z těchto klubíček budou ponožky pro synovce a synovečky - nejspíš příští rok. I když možná je použiji na šátky pro paní učitelky ze školky. Myšák je předškolák a tak možná budou krásné dárečky - nebo pro každou ponožky. Uvidíme.

Tyhle ty možná použiji na šátek - uvidíme.

Tyto budou asi na dívčí ponožky a že těch holek v okolí mám hodně.
Vždy, když mám takovouto směs barviček, tak začnu ponožkami pro holky a pak, když to není moc divoké pletu i klukům.

Tyhle ty jsou typicky klučičí barvičky - i když možná budou hezké na háčkovaný či pletený šátek. Uvidím co z toho vznikne.

Tak tohle je holčičí záležitost.

Tyto budou nejspíš na šátek. Už hodně dlouhé bych chtěla červený. Takže bude šátek. Snad příští léto nahodím a na podzim či v zimně se budu do něj choulit.

No a tyto dva balíčky jsem koupila naposledy v Německu.
Jsou určené na šátky - líbil by se mi z nich Metalouse od Stephana Westa.


No a tady jsou klubíčka po jednom od každé barvi. Z těch budou nejspíš dětské ponožky.
Plánů mám mnoho, ale času již méně. Nejkrásnější na tom je, že děti pletené ponožky milují a chtějí je nosit. Tak mám alespoň co dělat.

PS: konečně jsem dopletla v pondělí další puf. Původní plán byl, v úterý sešít a včera nahodit na další, ale ... Znáte to. V úterý konference v Praze, příjezd domů hodně pozdě. Doma to malinko poklidit a tak jsem stihla uplést pouze pár řad na ponožkách pro švagrovou.
Včera to samé. Místo konference workshop v práci, takže příjezd opět pozdě. Takže místo sešívání jsem dopletla ty 3 řady na ponožkách pro švagrovou a připravila vlny na další.
Původní plán byl ponožky pro švagrovou, pak nahodit pro švagra, ale...
Ta moje cácorka si stěžovala, že nemá ponožky, tak maminka teď místo pro Ježíška bude plést ponožky pro cácorku.
No a jakou vlnu jsem zvolila.
Co myslíte...


No to neuhádnete - malá chce zbytkovky.
Takže jsem vybrala tyto klubíčka a budu plést.
Uvidíme co z nich vznikne.
Jsou tam pidi klubíčka i klubíčka větší.
Už se těším na pletení.

Žádné komentáře:

Okomentovat