pondělí 20. listopadu 2017

Raglánové svetry a víkend

Tak jak jsem v minulém příspěvku psala, že budu naplétat 4 svetříky tak to dopadlo takto:

První jsem si vzala do parády zelený svetr toho mého malého Myšáka


No a tady máme výsledek.
Rantl rukávů jsem prodloužila, ale u těla jsem ho vypárala a upletla 15 řad hladce a pak teprve přišel na řadu rantl.
Je to sice poznat, ale to nevadí. Delší rantl se mi pro kluka moc nelíbil. Vypráním se to snad spraví.
 No a toto malé klubíčko mi zbylo.

 Pak jsem začala naplétat cácorky modrý.


Tam jsem již vypárala všechny rantly, napletla 20 řad hladce a pak teprve přišel na řadu rantl.
 Rukávy jsem takto o docela dost prodloužila.
No a zbyl mi opravdu malý kousíček.
Napletení je malinko vidět, ale až to vyperu, tak doufám vše bude OK.
No a večer jsem začala páret a naplétat Myšákovo světle modrý svetr viz obr výše.
Kdybych nepárala a znovu nenaplétala, tak jsem to měla hotové, ale takto se mi to líbí víc. 

Jinak jsem toho víc nestihla - tedy vlastně jak se to vezme.

V pátek jsem u tchyně dopletla předposlední pár ponožek pro Ježíška a nahodila na poslední pár (snad už poslední).
No a v neděli dopoledne děti byli chvilku dole u babi a tak jsem naplnila první puf - ten už mám hotový cca měsíc, ale nebyl čas ho naplnit. Až včera.
Nafoceno mám a brzy ukáži.
Teď naplním druhý a třetí rychle doplést.
Pak bych ráda ještě nahodila na čepici pro drahou polovičku a pro letošek mám snad všechny dárky hotové.

Jinak jsem stačila umýt pár oken - už mi chybí akorát okno v ložnici a balkon v obývacím pokoji.
Taktéž záclony. Ještě musím ve všech místnostech vyprat závěsy. 

Trochu jsem také  poklízela na zahradě - konečně jsem přikryla růže.

No a jak jste strávili prodloužený víkend Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat