úterý 9. ledna 2018

Poklady ze syslírny V. aneb snad už je to všechno

První týden v lednu jsem měla nucené volno - musela jsem si vzít OČR. Skřítek si rozsekl obočí a neměl kdo hlídat. Takže do práce jsem nastoupila až 2 týden v lednu.
No co se dá dělat. Naštěstí v práci to vzali v pohodě a tak jsem ten čas doma využila jak se dalo. Jeden den jsem využila k tomu, abych vynesla na světlo všechny svoje vlny ze syslírny. Nafotila si je a zabalila hezky do pytlíků - co pytlík, to jeden projekt. Ono to z drahou polovičkou moc nejde - chlapi pro tohle nemají pochopení.
No a že toho ještě bylo.
Takže další fotky ze syslírny a teď už snad poslední. Snad už jsem na nic nezapomněla. Přece jenom syslím už hodně dlouho - co jsem se vrátila k pletení cca před 8 lety. Nesyslím účelně jen prostě občas neodhadnu spotřebu a koupím toho více nebo neodhadnu svoje sílí a nakoupím na projekty, které nestíhám  realizovat.
Co tu tedy máme?

Zde jsou klubíčka Deligt od Dropsu - ty jsem si koupila cca 3 roky zpátky na sukni. Chtěla jsem na zimu do práce. Bohužel ještě jsme nenašla čas na její pletení. Ale sukně bude. Možná, že i letos.
Tuto bych chtěla.
 Dále tu máme klubíčka Lace od Dropsu - tmavomodrá, zelená a růžová jsou po dvou, ostatní jsou po jednom přadenu. Mám vyzkoušeno, že na svetr mi stačí cca přadeno a kousek - když nebudu chtít moc dlouhý, tak stačí jedno.
Takže ty co mám po dvou budou na svetr - tentokrát budu plést dvojitě a zbytek? Možná proužkový svetr nebo letní svetr pro mě nebo je nechám a dvojitě upletu svetry pro Rozárku.  Nebo si upletu či uháčkuji šátek - těch není nikdy dost.
 Potom mám 9 klubíček BabyAlpaka Silk - ty jsou pro mě na svetr nebo pro Rozárku? Uvidím.
 Dále tu mám 12 černých klubíček Merina od Vlnapu - ty jsou pro mě na svetr - rolák a pak na baret či novou čepici. Uvidím kolik toho zbude.
 Dále tu mám 3,5 klubíčka modré a 2 klubíčka červené ponožkovky. Kupováno v akci na Vlnapu cca 4 nebo už 5 let zpátky. Něco už jsem zpracovala - červenou na čepice a šátky pro neteřinky.
 Dále tu mám vlnu po mojí mamce. Co to je netuším - akryl, směs  - opravdu nevím, ale barvička je úžasná. Takže z té bych chtěla letní tenký svetřík.
 Potom 4 velká klubka nejspíš bavlna - rozpáraný mamky svetr. Pletla ho kdysi známá. Mamka ho od ní dostala jako dárek. Párkrát ho měla, párkrát ho vyprala a on se vytáhl. Tak jsem rozpárala a bude svetr pro cácorku nebo pro mě.
 Světle modrá vlna - 2 maxi klubka a jedno větší. To byl kupovaný svetr. Mamka ho koupila, párkrát nosila a pak se jí přestal líbit. Chtěla ho vyhodit, ale já ho rozpárala a čeká na  využití. Docela by se mi líbil na šaty. Tak uvidíme. Je to bavlna, takže na zimní šaty, pod které bych si  vzala dlouhý rukáv ideální.
Tady ta modrá klubíčka kdysi dávno byla můj svetr. Pleta jsem ho někdy na střední. Nosila cca 3 roky, pak se mi omrzel a já ho rozpárala a klubíčka čekají na využití.
Tady mám několi klubíček ponožkovky. Omlouvám se za foto - najednou se zatáhlo, udělala se tma a začalo pršet. Už jsem pak neměla možnost znovu vyfotit.
Potom tu mám klubíčka červené, růžové, žluté, tmavorůžové a modročerné - ty mi táta přivezl ze službky z Indie. Sice je to umělotina, ale byla jsem ráda, že si vzpomněl. Nejspíš z toho bude svetr pro cácorku nebo čepice. Uvidím. Ale asi svetr - barevný proužkový. Ten ještě nemá.




Pak jsem objevila jedno klubíčko červený melír a dvě klubíčka modrošedý melír Sportu od Vlnapu. Ty nechám na prodloužení svetrů pro cácorku a skřítka - i když z modrého možná upletu vestičku - pro koho to ještě nevím.
Pak jsem objevila modrá klubíčka - ty už nevím na co jsem měla, ale upletu si z nich lehkou tuniku či svetřík na léto.
Také mám ještě 10 klubíček Alasky od Dropsu - pozůstatek mého kabátku. Z těch buď bude kabátek pro cácorku nebo svetr pro mě. To ještě nevím.
No a nakonec tu mám moje knoflíčky. Dřevěné, nasyslené.
Tak toto je snad všechno z mojí syslírny.
Uf - je toho opravdu hodně. 
Jsem opravdu hodně velký sysel. Takže plán pro letošek - zpracovat syslírnu. Myslím si, že tento plán se přesune i do dalšího roku a možná ještě do dalšího. Takže doufám, že za 2 či 3 roky budu mít syslírnu zpracovanou a budu konečně moct začít kupovat nové vlny. Moc se mi líbí vlny u Vlněných sester - hlavně jejich MALABRIGO - snad ho ještě budou mít :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat