středa 17. ledna 2018

Ponožky zbytkovky

Jak jsem minule psala, tak ráda pletu ponožky zbytkovky. Spotřebuji tak i malá klubíčka, která  nevystačí na celé ponožky a jiné využití by asi neměli.
Takže zbytkovky jsou ponožky, které pletu ze zbylých klubíček - takže jsou hodně barevné.
Jako třeba tyto.
Ty jsem si upletla pro sebe.




Na této fotce jsem Vám znázornila, z kolika klubíček jsou ponožky pletené. Na tyto jsem použila 4 různé druhy klubíček.
Zamilovala jsem se do teplých ponožek. Dřív jsem je nemusela nosit na doma, ale asi stárnu nebo máme doma chladněji. Prostě mě tam zebou nohy. Jo asi je to tím, že dřív jsem nosila pantofle po celém bytě, teď pouze v kuchyni. Takže asi i to přispělo k nošení pletených ponožek.

No a tyto druhé?
Ty jsou té mojí cácorky. Původně jsem myslela, že klubíčka nevystačí na celé a já budu muset nastavovat a ejhle, vyšlo to a ještě zbyla pidi klubíčka, která jsem použila na špičku u svých ponožek.


Teď si možná dám do pletení ponožek chvilku pokoj - tedy jenom do té doby, než upletu té své cácorce šátek a pak hurá do dalších - začnu se již pomalu připravovat na letošního Ježíška - začnu plést pro dospěláky. Letos bych chtěla také uplést jedny ponožky manželovo sestřenici k svátku či narozeninám. Její děti je dostávají od Ježíška. Tak aby mamka také měla nohy v teple.

No a také jsem začala zase více číst. Čtu si večer před spaním a čtu i dětem před spaním a také čteme každý večer s tou mojí cácorkou - hezky nahlas. I když je v 3 třídě, tak občas potřebuje kontrolu.
Naposled jsem četli tuto knížku.

Ema a jednorožec - Tajemství krystalu 
Hezké čtení pro dívky. 
Oldřiška píše tyto knížky na pokračování, takže vyšly již Ema a jednorožec:
První díl - Kouzelný roh
Druhý díl - Tajemství krystalu
Třetí díl - Záhadné bludiště
a v průběhu ledna vyjde díl čtvrtý - Medailon moci

Jsou to velice poutavé příběhy a ta moje cácorka je čte jedním dechem.
Takže pokud máte v rodině holčičky, které rádi čtou, tak vřele doporučuji.


2 komentáře:

  1. Terezo, pletené ponožky mám moc ráda, ale neumím, takže obdivuji :-).
    Hezký den. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na Váš blog. Máte krásnou deku. Pokud jste se naučila háčkovat, tak pletení není o moc těžší. Chce to jen trpělivost a časem zvládnete i ponožky.
      Tereza

      Vymazat