pondělí 29. ledna 2018

Víkendový aneb výstava, kytičky a houstičky

Tak jsem opět tento týden doma. Myšák ve středu ulehl s angínou. Ve středu a čtvrtek hlídal tatínek - chudák Myšák měl zrovna ve středu přes 39C a celý den kolem 38C. Večer teplota klesla na 37,5C. Ve čtvrtek už byl bez teploty zato na píchaném penicilinu. V pátek hlídala babi s dědou. Tento týden mám já opět OČR. Původně jsem myslela že to bude jen teplota a tento týden už bude OK a chodit do školky, ale člověk míní a .... Znáte to.
No a aby toho nebylo málo, tak ráno ulehla i Rozárka. Ta měla zvýšenou teplotu, má k tomu rýmu a trošku kašel. Tak jsem ji raději nechala doma. Od příštího týdne mají chodit ze školou na plavání a je konec pololetí, takže snad toho tolik nezamešká.
A to jsme chtěli jet o víkendu konečně na hory.
Na hory jsem nejeli, ale malý výlet jsme té naší cácorce dopřáli. Sice to dělám nerada, že beru pouze jedno dítě na výlet a druhé nechávám doma, ale tentokrát jsem udělala výjimku. Myšáka hlídala babička s dědou a mi vyrazili do Křimic u Plzně, kde se konala výstava panenek. Upozornila nás na ni známá, že bychom se tam mohli podívat. No a tak jsem vyrazili.
Výstava byla od listopadu do konce ledna. Takže jsem to stihli jen tak tak.
Výstava byla na zámku - zámek je z venku docela schátralý, ale uvnitř vypadal dobře.

 
 Tak takové poklady tam byly
Dokonce tam bylo i pár panenek v kočárkách
Košatiny se nám líbily
Také jeden kočárek pro miminka - v podobném jsem se vozila já.
  No a na zahradě jsem zjistila, že už vylézají krokusy, petrklíče jsou také velké
 No a mini narcisky jsou už také venku
 No a nejenom mini narcisky, ale i kostečky a narcisky lezou
 Jak to vypadá, tak zima už asi nebude a přijde co nevidět jaro.

Také jsem zkoušela péct domácí houstičky. Než jsem stačila vyfotit, tak jich část s plechu zmizela. Jsou chutné. Recept někdy vložím.

No a jak jste prožili tento víkend Vy?
I přes nemoc prcka jsem si ho docela užili. Já jsem konečně dokončila svetr. Takže dneska snad nafotím a zítra vložím.
Konečně se  můžu vrhnout na další rozpracovaný projekt. Jakmile dokončím 3 věci pro tu moji cácorku, tak se vrhnu opět na svetry, které bych si chtěla uplést. No a že jich mám v plánu hned několik. Ale myslím si, že stihnu tak max. 2 a opět budu muset začít pracovat na dárcích pro Ježíška.

Žádné komentáře:

Okomentovat