úterý 21. srpna 2018

Pletené ponožky

Tak tu máme další pletené ponožky pro Ježíška. Tentokrát pánská velikost - pro moji drahou polovičku.
Pleteny od špičky obě najednou na jedné kruhové jehlici. Návod na jejich výrobu najdete u mě na blogu.
Jehlice jsou č.2,5 a použila jsem Sportivo od Vlnapu.
No a tato dvě malá klubíčka mi zbyla.
 Mohla jsem je vyplést, ale raději pletu ponožky nižší.
Včera jsem stihla i umístit etiketu. Tento způsob se mi svědčil. Odpadne tak při balení problém, komu jsem vlastně ponožky upletla. Takže papírová etiketa a zezadu hezky jméno. Ponožky se nerozdělí a vypadá to hezky.
Tak se mi to hezky rozrůstá. Už mám hotovo 6 párů. Ještě budu plést tak 8-9 párů. Původně jsem chtěla ještě uplést švagrové a její rodině - což jsou 4 páry, ale neupletu. Švagrová mi onehdy řekla, že vlastně ani ty ponožky nenosí (dostala je loni od Ježíška ona i švagr, předloni jsem pletla synovcům, také nevím, zda je nosí). Raději nosí pantofle. Tak se nebudu namáhat. Ty ponožky jsou tak tenké, že se krásně dají nosit i do těch pantoflí (tak to nosím já).

No a já jsem z krabice na zbytkovky vybrala další klubíčka - tentokrát to nebudou ponožky pro Ježíška, ale pro to moji cácorku. Přes léto jí vyrostla noha a tak některé její pletené ponožky putovaly do jiného šuplíku. Je to ponožkovka s bavlnou.
 No a ještě bych Vám ráda ukázala svoji krabici na zbytkovky. Letos je hodně chudá.
 No a tady to jsou mini klubíčka. Uvidím co z nich bude - až jich nastřádám ještě víc.

1 komentář: