pátek 3. srpna 2018

Ze zahrádky

To horko a sucho je poslední dobou nesnesitelné, ale rajčátkům vyhovuje.
Včera jsem natrhala misku rajčátek (skoro 700g) a tři trošku přerostlé okurky.

  
Jinak rajčátkům se letos v pytli daří dobře. Ještě jich tam dost čeká na utržení.

Okurky bohužel již končí. Na balkoně nám pomalu usychají a je tam ještě tak jedna okurka. Venku sice ještě nějaké jsou, ale také jich není mnoho.

Vedro je u nás nesnesitelné. Včera v 21:30 u nás začalo pršet - takový prudký déšť. Asi moc nezalil. Vše schne - jahody, růže, borůvka. Víno, záhonek s mrkví, rajčátka a okurky musíme zalévat, ale i dešťovka pomalu dochází.

No a já teď cca 14 dní praktikuji minimalistický šatník. Mám čtvery šaty bez ramínek a dvě volnější trička z Desigualu a ty teď neustále točím stále dokola. Ono minimalistický šatník jde, ale musí být na to podmínky. Pokud by počasí bylo celý rok takové jako v létě, tak bych měla šatník minimalistický, ale protože žiji tam kde žiji, tak holt minimalistický nikdy nebude - max. minimalistický sezoní šatník, ale na to jsem moc líná a nemám prostory pro skladování sezeních věcí. Takže můj šatník bude nadále obsahovat všechno co tam je. A tak mi to vlastně i vyhoje. Šatník mám né minimalistický, ale spíš udržitelný z nadčasovými kousky, které nosím i několik let.

Žádné komentáře:

Okomentovat