pondělí 20. srpna 2018

Víkendový aneb plány na příštích 14 dní

Ach jo. Konec prázdnin se nám nezadržitelně blíží. Ještě 2 týdny a opět začne škola. Dřív jsem to měla tak, že školní rok se vlekl a prázdniny utekly jako vodo. Co mám děti tak mi přijde, že všechno nějak rychle utíká. Nedávno začaly prázdniny a najednou za 14 dní začíná škola.
V neděli dopoledne jsme odvezli děti babi na chalupu. Zůstanou tam do pátku. V pátek tam po práci pojedeme na otočku a v neděli odjíždíme do Alp. Drahá polovička naplánovala ještě jednu společnou dovolenou na závěr prázdnin. Tak trochu mimo plán. Vracet se budeme v sobotu a v pondělí hurá do školy.
Na chalupě jsem kromě 4 řad skoro dopletla další pár ponožek pro Ježíška. Po příjezdu domů jsem dopletla zbylé 4 řady a ukončila. 
 Zbyla toto malá klubíčka.
Klubíčka jsou již v mojí krabici na zbytkovky. Je jich tam teď hodně málo - je to způsobeno tím, že jsem teprve začala plést ponožky pro Ježíška. Loňskou zásobu zbytkovek jsem již zpracovala.
Snad dnes vyfotím co mi tam zůstává.
Z této vlny mám 4 páry - dva dětské a dva pro dospěláky.

Večer jsem pak doma vytáhla klubíčka bavlněné ponožkovky z krabice, kde mám zbylá malá klubíčka  - budu po dlouhé době plést opět zbytkovky. Tentokrát pro cácorku - chudák přes prázdniny jí vyrostla noha a některé pletené ponožky poputují o šuplík dál.

Na chalupě bylo krásně. Ani se tchyni nedivím, že se jí nechce do města. Jen kdyby záchod nebyl venku a bylo se tam kde umýt. Mají jen letní koupelnu venku závislou na slunečním ohřevu vody.

3 komentáře:

  1. pletené ponožky jsou super, ale mne nejvíce zajímá prostřední vlna z poslední fotky- co to je? Kousek jsem našla doma a moc se mi líbí, jen jsem takovou nikde zatím nepotkala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, je to ponožkovka Sportivo cotton od Vlnapu. Kupovala jsem ji cca před 5 lety - tehdy v jejich e-shopu v akci. Také se mi líbí, ale od té doby jsem ji neviděla. Etiketa byla pouze v němčině, takže si myslím, že to byly omezené zbytky, které se jim nepodařilo prodat do ciziny. Vlastně všechny klubíčka na poslední fotce jsou Sportivo Cotton.
      Asi jsem Vás moc nepotěšila.
      Tereza

      Vymazat
    2. i tak děkuji za odpověď. O to více si budu vážit těch kousků, co mám ještě doma :)

      Vymazat