pátek 12. dubna 2019

Ach ty vlny aneb už v tom zase lítám


Tak asi tak 3 roky se snažím přednostně zpracovávat syslírnu a nekupovat žádné nové vlny.
Většinou to tak 2x za rok poruším - a to na projekty,  na které prostě doma vlnu nemám. A to je příklad i dnešní nebo lépe řečeno předvčerejší objednávky vlny Jawoll Magic Dégradé 07 u Vlněných sester.
Foto je ze stránek Vlněných sester neb moje klubíčka jsou někde na cestě.

Ta moje cácorka viděla seriál Krejzovi a strašně moc se jí tam líbila tato čepice.
 


Když jsem viděla vlnu u sester, tak jsem objednala. Čepici upletu dvojitě, k tomu ještě nákrčník a mám dárek pro malou k svátku. Sice ho má až za dlouho, ale prostě jsem neodolala. 

2 komentáře:

  1. Dobré ráno, na tak krásnou čapku má zálusk každá malá slečna...Jen pozor na začátky obou klubíček, aby se střídání barev opakovalo a nebyl z toho miš maš...Já si to užila teď u ponožek, když jsem chtěla, aby byly úplně stejné...Naštěstí to barví stroje a tak je to pravidelné...Dneska je ideální čas na pletení, u nás v Ústí prší....hezký den všem. Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Milado, tak s tím mám bohaté zkušenosti z pletení ponožek. Roztočím vždy pomalu 1/3 klubíčka než mi barvičky vycházejí stejné :-). U Sportiva od Vlnapu jsou barvičky malinko posunuté, takže občas nevycházejí stejně dlouhé úseky barev, ale tak o cca 10cm jinak. Snad to má LANG YARNS lépe ošetřené. Už se těším, až klubíčka dorazí, já přemotám do jednoho a začnu plést.
      T.

      Vymazat