středa 10. dubna 2019

Prodloužený víkend aneb opět OČR

Tak jsem opět byla s malou od čtvrtka do úterý doma. Chudák moje kočička. Dneska jde po 3 týdnech do školy.
Napřed to byla spálová angína a pak 14 dní těžký zánět dutin. Já byla doma 3 dny, pak byl doma tatínek, který to měl také no a dalších skoro 14 dní hlídal můj táta. Od čtvrtka ale nemohl, a tak jsem nastoupila já.
Snad už to bude OK. Malá se do školy moc těšila.
Na druhou stranu já si odpočinula, umyla okna a vyklidila dětem šatníky. V cácorky skříni byl docela velký průvan. Vyřadili jsem menší tašku Ikea - ta je připravená pro neteře. Teď nastane dokupování potřebných věcí.

Takže u nás začala šišková sezona - máme před dome borovice a ty každý rok na jaře shazují šišky. Takže musíme uklízet. 
Zatím se jich pár krčí v pytli, ale to se brzo změní. Loni jsme měli těch pytlů myslím 5 - jsou to pytle od psích granulí (15kg).
 Na zahrádce rozkvetli modřence
 Loňská kadeřavá a normální petržel vyrazila - konečně mám něco zeleného do polévky.
 Nahodila jsem na další pár ponožek - pro sebe. Venku se tak krásně plete

Myšák dočetl svou druhou knížku - zatím protestuje, že se mu číst nechce, ale musí. Teď čteme jinou a to tak, že Myšák přečte dva řádky a já jeden. Snad ho to konečně chytne.
 Cácorka vyřadila tyto bavlněné čepice/kloboučky. Buď je pošlu dál nebo recykluji. Uvidíme
 Tento komplet jí ještě je.

 Také jsem upekla velikonoční perníčky.
No během chvilky zmizel skoro celý jeden plech. No a dneska se v krabici krčilo pár kousků. Ani jsme nestihli ozdobit. No hlavně že dětem chutná.
Také jsem se pustila do svetru pro Rozárku, ale to je na samostatný příspěvek.

Žádné komentáře:

Okomentovat