čtvrtek 18. dubna 2019

Ach ty vlny

Už mi přišla zásilka od Vlněných sester. Jak jsem před pár dny psala, tak jsem letos opět porušila svoje předsevzetí, že nebudu kupavat vlny a zpracuji syslírnu. Ale nic se nedalo dělat. Rozárka touží po nové čepici a já jí její sen chci splnit.
Takže teď jenom nahodit a bude.
Klubíčka jsou krásná, jen malinko koušou, ale to snad nebude vadit. Je tam přece jenom obsažena vlna.

No a Myšák dostane nejspíš také novou čepici, neb mi jednu ztratil.
Prohledávala jsem blog, abych našla fotku a já jsem si ji nevyfotila. Škoda. Byla krásná, copánková. tmavomodrá. Původně pletená pro mou maličkost, ale nahodila jsem málo a tak ji napřed nosila cácorka a pak Myšák. V úterý ji měl ve škole a domů ji nepřinesl. Tak tajně doufám, že ji tam někde nechal a ona se najde. Jinak budu muset uplést novou.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat