pátek 15. března 2013

Jaro v nedohlednu

Jak to tak vypadá, zima se stále nechce vzdát svojí vlády a přenechat trůn jaru. Dneska u nás několikrát sněžilo a teplota se držela lehce pod nulou celý den. Sluníčko sice občas vylezlo, ale převládala zatažená obloha.
Ještě štěstí, že jsem dodělala nákrčník k moji fialové čepici. Bylo to ale dost těžké. Měla jsem doma zbytek fialové Lady ( necelé 2 klubka - pozůstatek od pletených vestiček pro mě a moji Šmudlinku) a udělala si háčkovanou čepici. Pak jsem chtěla ještě nákrčník a ouha vlny bylo málo. Tak jsem zašla do galanterie a paní  prodavačka mi oznámila, že Vlnap tento odstín už nevyrábí. No tak jsem si pomohla jinak. Našla jsem klubíčko bílé vlny - rozpáraný svetr - asi taky Lada a nákčník byl na světě.
No nakonec jsem ráda, že vlnu neměli. Tato barevná kombinace se mi docela líbí a oživí můj černý zimní kabát.

Žádné komentáře:

Okomentovat