sobota 9. března 2013

Ponožky_část 1

Tak jsem se vrhla na pletení ponožek. V Praktické ženě leden-únor 2013 mě zaujal článek o pletení dvou ponožek najednou na jedné kruhové jehlici. Zakoupila jsem vlnu a pustila se do práce. Začíná se od špičky. Tak jsem začala. Přidávání dalších ok mi působilo malinko problém a tak jsem sáhla po časopise Sabrina speciál a už to jede. Zatím mám jen špičku, protože souběžně s ponožkami dělám ještě asi tisíc dalších věcí. Ponožky budou pro mého muže k Vánocům. Teda oni nebudou jenom jedny. Někdo si řekne, že Vánoce sotva skončili a já už myslím na další, ale mám v hlavě spousty plánů na dárky a tak musím začít včas, abych to stihla.
Takže zatím první část ponožek - špička - je na světě.

Teď budu pokračovat k nártu. Snad je dodělám. Ponožky na 4 jehlicích mě nebaví, protože se pletou každá zvlášť a já musím počítat řady a taky mi občas padaly jehlice a to mě fakt nebavilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat