středa 6. března 2013

Méďa

Vkládám fotku vánočního dárku, který dostal náš klučík.

Medvídek byl háčkovaný na poslední chvíli, protože jsem si asi tak 3 týdny před Vánoci uvědomila, že nemám žádnou mazlící hračku pro našeho skřítka. No a při koukání na mimibazar s naší šmudlinkou jsem narazila na návod na háčkovanou Hello Kitty. Samozřejmě hned mami ja chci Hello Kitty a pro škřítka medvídka. No a  tak se v hlavě zrodil nápad na vánoční dárky. Medvídek je háčkovaný podle tohoto návodu http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=8984 , ale upravený. V návodu je háčkování dokola bez použití pevného oka na přechod do další řady, což jsem nezvládala a tak jsem si tu upravila s pevným okem.

Medvídek měl úspěch i Hello Kitty. Pak si ho skřítek vzal do ložnice a skončil v jeho postýlce a tak s ním usíná. Občas si ho sebou bere i na spaní v kočárku. Budu muset udělat ještě jednoho, aby byl náhradí, kdyby se Méďa umazal.

Na to, že je to moje druhá háčkovaná hračka docela ujde. Má sice podle mě pár chyb, ale ty vychytám při háčkování dalšího. Docela mě to háčkování hraček chytlo. Šmudlince jsem potom uháčkovala chobotnici a už mám v plánu uháčkovat sobíky jako vánoční dárky pro moje a známých děti. Tak snad se mi povedou.

Žádné komentáře:

Okomentovat