pondělí 21. října 2013

Háčkované dýně - letos snad už naposled



Víkend byl nádherný, ale krátký.
Počasí úžasné. Takové pozdní babí léto.
Stihla jsem toho opravdu dost.
Mimo procházek s dětmi také vyplít růže, a pohrabat zahradu.
Děti pomáhali tátovi s kompostem a připravili zem pro zazimování růží.
Sice vypadali jak prasátka, ale pračka to vypere.
Dodělala jsem poslední várku dýní.
Celkem jsem jich uháčkovala 9.
Velké a jedna malá čekají na majitele, ale dvě malé jsou už na stolku v obýváku.
Jiné barvy dýní budou až příští rok.
Teď je čas vrhnout se do výroby vánočních dárků.
Snad budu mít teď trochu víc času.
Ten můj malej lumpík konečně pochopil, že když chce čůrat, tak to řekne a nesedne si, kde ho napadne a nevyčůrá se.
Takže mě snad už konečně odpadne to věčné převlékání a čistění koberců a ty hory prádla.
Jsem na něj pyšná. Je úžasnej. Za týden mu budou 2 roky a už chodíme přes den bez plen a konečně si říká, že chce čůrat.
Moje půlroční snažení bylo korunováno úspěchem.
Občas jsem byla na pokraji sil. Když se během 1hod i 3x počůral a já nedělala skoro nic jiného, než uklízela a převlékala.


Žádné komentáře:

Okomentovat