úterý 29. října 2013

Mýdlový sliz


Tak jsem zkoušela výrobu mýdlového slizu.
Koupila sodu a jádrové mýdlo a dala se do práce.
Návod na výrobu mýdlového slizu jsem našla na internetu.
Včera jsme prvně prala.
Nějak jsem si špatně zapamatovala dávkování a místo 250ml dala jenom 150ml.
Prádlo se vypralo krásně až na jedny tepláky.
No nic.
Chybama se člověk učí.
Příště dám víc a už si to budu pamatovat.
Malé se čas od času objeví exém a tak vždy po čase měmín prášky na praní.
O mýdlovém slizu jsem četla už před lety.
Původně jsem chtěla prát v mýdlových vločkách, ale v běžném obchodě jsem je nesehnala a kupovat jednu krabičku přes internet na vyzkoušení se mi nechtělo.
Za dopravu bych zaplatila víc  než za prášek.
Takže jsem se konečně dokopala k výrobě slizu.



Žádné komentáře:

Okomentovat