čtvrtek 6. února 2014

Kouzlo nažehlovacích záplat

Foto před a po úpravě
 Po malé jsem našla dvoje tepláky.
Jedny menší na 2 roky a druhé větší tak na 4 roky.

Nahoře mají srdíčko s nápisem.
Pro  holku fajn, ale pro kluka nic moc.
Předtím jsem jedny kalhoty po malé předělávala na  chlapecké.
Našila jsem tam záplaty.
Tehdy mi materiál dala manželova mamka.
No ale tentokrát jsem už neměla materiál.
Babi taky už neměla nic klučičího.
Náhodou jsem potkala kamarádku a ta mi řekla o nažehlovacích záplatách.
V galanterie měli a krásné.
Tak jsem jednu koupila a tady je výsledek.
Vypadá to úžasně a hlavně v látkách by mi neprodali látku velikosti 17 x 39 cm.
No a já doma nic nemám, protože šiji jenom svátečně.
Takže ať žijí nažehlovaní záplaty.
A já můžu předělávat holčičí tepláky na klučičí.
Protože motivů mají docela dost.
Ještě hodně takových nápadů a vychytávek.

Žádné komentáře:

Okomentovat