úterý 18. února 2014

Společenské hry pro malé děti


Neteře jsou nemocné a tak jim babička chtěla udělat radost a koupila jim soubor her Hellou Kitty.
Ta moje Rozára je chtěla taky.
Vzpomněla jsem si, že když jsme se stěhovali, tak jsem hračky po nás dali do sklepa.
Byli tam i hry.
No tak jsem tam vlezla, mrkla do krabice a našla tyto poklady.
Možná je máte doma i Vy.
U naší malé jsem zabodovala.
Hned chtěla hrát hru Z pohádky do pohádky a ostatní.
No zrovna u Z pohádky do pohádky chyběl návod.
Tak jsem sedla k počítači a na jednom diskuzním fóru našla návod - je více takových cvoků jako jsme mi, kteří schovávají hračky po dětech :-)
Byla jsem ráda, že jsme návod objevila.
Hned jsme hrály a malá si ji zamilovala.
Ještě jsem se nedostala k opravení krabic.
U nás vedla právě hra Z pohádky do pohádky a pak šašek.
Také podle toho krabice vypadají.
X-krát lepené.
Mějte krásný zbytek dne.

5 komentářů:

  1. takové jsme hrávali u babičky na prázdninách
    kde je těm dnům konec....

    OdpovědětVymazat
  2. Stejně ty hry byly tenkrát takové "hravější" a i naše rodina patří k těm, co hračky nechávají i příštím generacím:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, nádherné poklady, na jednu hru si vzpomínám.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou to krásné hry, hlavně ty vzpomínky na ně. Malá jimi zaměstnává celou rodinu,dokonce zapojila i prababičku, která si s ní v neděli hrála přes hodinu.
    Jo koukala jsem, že opět prodávají hru Z pohádky do pohádky. Cena je ovšem daleko vyšší než za nás.

    OdpovědětVymazat
  5. Také schováváme hry... ;-) I u nás vedla Z pohádky do pohádky a na druhém místě byla pexesa. :-)

    OdpovědětVymazat