úterý 13. ledna 2015

Další raglánové svetříky


Vkládám další dva raglánové svetříky,
které jsem vytáhla pro malého.
Byli pletené pro tu naši  Rozáru v době,
kdy už jsme věděli, že druhé bude kluk.
Tak proto chlapecké barvy,
ale myslím si, že i holkám sluší.
Nepřeháním to s růžovou.
První proužkový je pletený podle nějakého časopisu,
ale bohužel už nevím podle kterého.
Je pletený klasicky od spodku a nahoře se splétá do raglánu.
Už nikdy více.
Naštěstí seděl, ale od shora je lepší.
Použitá vlna Merino od Vlnapu a pleteno na kruhové jehlici č. 4

Druhý svetr je ze zbytků Valašky.
Bohužel výrobce už nevím
a mrzí mě, že se přestala vyrábět.
Svetr je teplý a ani nekouše.
Jehlice myslím č.6

3 komentáře:

  1. Hezké svetříky - mám ráda kombinaci béžová a modrá - modrá a hnědá.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrou mám ráda snad ve všech odstínech. Jde kombinovat se spoustou barviček a ráda ji používám. Teď mě tak napadlo, že až Drops bude mít nějakou akci tak si budu muset koupit modrou na zimní svetr pro sebe. Už nemám ani jeden modrý svetr. Všechny jsem už vyřadila neb byly buď žmolkovaté nebo mi byly krátké rukávy.

      Vymazat
  2. Krásné svetříčky. A holčičky nemusí nosit jen růžovou... ;-) Moc se mi líbí i nákrčník pro sestru. :-)

    OdpovědětVymazat