pondělí 19. ledna 2015

Víkendový aneb troška sněhu, trocha lenošení a trocha tvoření



O víkendu jsme lenošili.
Potřebovali jsme vypnout.
Zjistila jsem, že od Svátků jsme nikde nebyli.
A tak jsme jeli na výlet.
V neděli nasněžilo tak hurá na hory.
Zastavili jsme hned na prvním vhodném místě.
Sice tam byl jenom poprašek sněhu,
nikde ani živáčka,
ale nám to vyhovovalo.
Děti se i na té trošce vyblbly,
bobovali, koulovali se, postavili sněhuláka
a mi jsme se nemuseli bát,
že je někdo srazí.
Byla to pohádka.

Také máme ještě Vánoční stromeček.
Každý rok ho máme tak do Tří králů - tedy do nejbližšího víkendu,
ale letos nějak přesluhuje
a nejenom u nás.
Zatím nepadá a děti si ho ještě stále užívají.
Obě babičky a švagrová ho také ještě mají.
No a konečně jsem také včera nahodila na hnědý svetr pro mě,
neb jsem už konečně dodělala Rozárce nákrčník - ale o tom až příště.
Vlna mi v syslírně straší už dobré 3 roky.
Pořád jsem měla něco důležitějšího na práci,
ale letos už opravdu musím.
Dosloužil mi svetr - vypadá jak 100 let starý
a není už opravdu vůbec hezký.
Takže musím.

Nejraději bych ale místo pletení svetrů začala plést ponožky.
Zjistila jsem, že ponožek mám nedostatek.
Ráda doma nosím krátké ke kotníkům.
Neškrtí mi jako vysoké.
No a tento víkend - teda spíše za včerejšek
se mi dvoje prodřely.
Jedny hned ráno a druhé večer.
Nevydrží mi dlouho - cca max. 2 měsíce a pak musím koupit nové.
Už mě to nebaví - nejsou zrovna nejlevnější a takhle se trhají.
A to kupuji hlavně v CaA.
Jak jste na tom z ponožkami Vy?
Také máte takovou spotřebu?


Žádné komentáře:

Okomentovat