středa 7. ledna 2015

YARN ALONG 27 - aneb šála už je za půlkou

Tak toto je můj první letošní Yarn along
a také další můj rest a povánoční tvoření.
Po Ježíšku jsem nahodila na šálu pro malého,
ale ještě není stále hotová,
protože jsem během jejího pletení měla ještě další projekty.
Tyto projekty jsem dokončila.
I když šála je důležitá,
tak nové projekty byly tak nějak důležitější.
Takže šálka pro malého je k čepičce od Ježíška a palčákům.
Vlna opět Lima od Dropsu a jehlice tentokrát č. 4,
aby šála byla měkčí.
Večerní knížka do postýlky - 365 mimipohádek do postýlky,
kterou děti dostali od Ježíška.
Na každý den je jedna krátká pohádka.
Takže máme celý rok co číst.


2 komentáře:

  1. Krásné dárečky jsi vykouzlila, jen kdyby nebyly ty dny tak krátké, viď. ;-) Přeji, ať šála rychle přibývá. :-)

    OdpovědětVymazat