čtvrtek 21. května 2015

Book, knitting and crochet - YARN ALONG 37


Už se pomalu u mě stává tradicí, že Yarn Along vkládám vždy až druhý den.
Poslední 3 měsíce opravdu nestíhám.
Nikdy by mě nenapadlo, jaký je to frmol, stihnout práci, domácnost, děti a můj velký koníček - ruční práce a teď i můj blog a i Vaše blogy, které si tak ráda prohlížím.
Včera jsem nafotila a myslela, že fotky vložím, ale ...
Nestihla jsem to, takže až dnes.

Knížku má a budu mít ještě nějakou dobu stejnou,
čtu jen po chvilkách
Takže knížka Lásce na stopě od Alexandry Potter

Můj velký projekt se blíží pomalu a zdárně ke konci.


Snad to tento týden stihnu dodělat.
Už máte některá z Vás představu, co by to tak mohlo být.
Nápověda: Pleteno raglánem shora, vlna Alaska od Dropsu.

V háčkování jsem moc nepokročila.

Vlastně jo, na foto jsou kolečka dvě a večer přibilo ještě jedno.
Takže mám už kolečka tři.
Co myslíte, že háčkuji?
Bude to dárek pro mou sestru.
Ježíšek začíná opět velmi brzy.
I když na některé dárky už je pozdě.
Ty budu háčkovat průběžně a snad budou hotové příští rok.
Zatím jsem je odložila.

No a dneska ráno došel časopis Dekor - Léto.

Hned jsem ho v rychlosti prohlédla a líbila se mi tam čepice.
Možná si ji upletu na zimu z merina.
Uvidím co stihnu.
Nápadů spousta a času málo.
Krásný zbytek večera 

Žádné komentáře:

Okomentovat