neděle 31. května 2015

Víkendový aneb od všecho trošku





Myslela jsem, že o tomto víkendu dokončím rozdělaný projekt,
ale nedodělala jsem ho.
Chybí mi doplést límec,
našít knoflíky a začistit.
Ale stihla jsem doma uklidit
a vyčistit růže od plevelu.
Takže by se dalo říct,
že to byl úspěšný víkend.

 Límeček bude už skoro hotový
Knoflíky už mám také vybrané,
teď ještě trošku času a bude hotovo.
Už se těším, až Vám představím co to bude.
Zatím si to ještě chvilku nechám pro sebe.
Je to můj oblíbený raglán pletený  shora,
vzorek je ze stránek firmy Drops.
Strašně se mi líbil, ale musela jsem si ho upravit pro pletení shora.
Myslím si, že se to povedlo.

No a abych nezahálela,
tak si ta moje cácorka objednala něco pro sebe.
Tak jsem vytáhla ze syslírny bílou,
protože si to přeje v barvě bílé
a né v růžové, kterou pro ni maminka měla nachystanou.
 Pro malou jsem měla připravenou růžovou Lace od firmy Drops,
ale chtěla bílou - firmu nevím neb jsem někde ztratila pásku.



Žádné komentáře:

Okomentovat