středa 6. května 2015

Tilly Walnes, bread and sweater aneb YARN ALONG 35



Dnešní příspěvek je tak trochu netypický.
Kromě knížky a klubíček přidávám ještě chleba dneska upečený.
Na blogu By Mrs. Carrot jsem si přečetla příspěvek o knize od Tilly Walnes.
Zaujala mě.
Začít šít už chci nějakou dobu.
Zatím jsem zkusila pouze domácí dětské tepláky,
ale ráda bych se naučila šít i šaty či sukně.
No a tak jsem si pořídila knížku Láska na první steh.
No a když už jsem byla v knize,tak mě zaujala i kniha Háčkování - vzory.
Vypadá zajímavě.
Zatím jsem jen listovala, ale už se těším až nějaký vyzkouším.

Stále dodělávám svůj velký projet - zatím neprozradím co to je,
ale jak už jsem psala v tomto příspěvku - je to raglán.

No a na poslední fotce je dneska čerstvě upečený  domácí chleba.
Recept najdete tu.
Místo podmáslí jsem použila acidofilní mléko.
Chutné skvěle.
Půlka bochníčku padla k večeři.
Pečení je opravdu velmi rychlé.
Kolem půl páte jsem zadělala a po šesté jsem měla pečeno.
Chleba se zadělává 10 min, dalších 30 min kyne a peče se dalších 30 min.
Oproti chlebu z domácí pekárny má krásou kůrčičku,
a hlavně je hotový o 2 hod dříve.
Jediné co musíte mít stále v lednici je kvásek.
Zatím jsem pekla 3x - první jsem upekla 30.dubna.
Děti ho milují.
Zkuste a zjistíte, že je chutný a rychlý.
Stihnete ho upéct k večeři čerstvý,
tedy pokud dorazíte z práce do půl páte a budete večeret po sedmé.

Krásný prodloužený víkend.

2 komentáře:

  1. Tak se těším, co pěkného si my všechny, co už knihu máme, ušijeme.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já taky. Líbí se mi její sukně. Snad o prázdninách,až bude trošku klid, se pustím do šití.

    OdpovědětVymazat