pondělí 6. června 2016

Nový projek - dárek pro Ježíška

Jak už jsem slibovala minule,
dnes naznačím více.
Je to opět dárek pro Ježíška.
Tentokrát jsem  vybrala 4 barvičky - opět  Merina od Vlnapu.
Snažím se zpracovat klubíčka Merina.
Za posledních 6 let jsem jich nasyslila docela dost.
Barvičku k sobě dobře půjdou.
Budu plést na jehlicích č.4.
Plést tento dárek budu hned 2x - jeden pro mladší neteř a druhý pro mou Rozárku.
Babička jim koupila loni stejnou věc a k té se tato věc bude hodit.
Nelekejte se, že jsou tam převážně klučičí barvy,
a pouze jedna holčičí - růžová,
ale prostě to tak ladí k věci co už mají holky doma.
Snad mi zůstane dost vlny, abych upletu ještě každé po jednom doplňku.
Nejsou to všechna klubíčka.
Teda růžové mám ještě jedno klubíčko - původně to byla Rozárky ušanka,
ale už byla malá všem holkám a jelikož byla pletená dvojitě a vlna ještě OK,
tak jsem rozpárala.
Modré mám 3 klubíčka a zelené světlé docela dost a tmavé 4 klubka.
Světle zelená byla původně koupená na svetr pro Myšáka,
ale měla jsem toho moc a nějak jsem na tento projekt zapomněla.
Takže Myšák vyrostl a svetr už z ní nebude - tedy bude ale musím doplnit jinou barvičku.
Jedno klubíčko jsem si ale půjčila.
Snad se jim to bude líbit.
Ještě chci holkám uplést ponožky.
No a pro moji Rozárku ještě několik dalších věcí bych ráda upletla k Ježíšku,
ale nevím, jak to vše stihnu.
Tak alespoň část.

Možná už tušíte co to bude.
Více zase příště.
Rekapitulace:
Takže bude to doplněk, budou dva kousky a je to pro holky.
No a možná se dostane i na klučičí osazenstvo - neb Merina mám opravdu nasysleno hodně.
Už abych ho vypletla a mohla koupit něco nového.

Žádné komentáře:

Okomentovat