středa 29. června 2016

Pletené ponožky aneb YARN ALONG 83

Dárek pro neteřinku od Ježíška je hotový.
Dostane tyto krásné ponožky,
a čepici s nákrčníkem - více zde.


Ponožky jsou pletené na jedné kruhové jehlici od špičky obě najednou.
Použila jsem Sportivo Cotton od Vlnapu - kupováno před asi 3 možná i 4 lety v akci.
Jehlice č.3
Velikost ponožek cca 25-26
O své syslírně jsem psala už několikrát.
Pomalu ji zmenšuji a opravdu až na jednu vyjímku jsem zatím vlnu nekoupila.
Ponožkovka se pomalu zpracovává a doufám, že jí letos zpracuji co nejvíc.
Více o ponožkovce jsem psala zde a zde.

No a když bych dnes hromádku ponožkovek vyfotila, tak jich hodně ubylo.
Takže

takto vypadala hromádka před půl rokem.
Aktuální foto bohužel zatím nemám, ale už jsem pár klubek zpracovala.
No a co vlastně jsem zpracovala.
Zde najdete ponožky, které jsem pleta z nasyslené vlny k loňským Vánocům.
Letos se chystám znovu plést, tedy už jsem začala.
Ručně pletené ponožky jsou krásný dárek od Ježíška.
Neurazí a každý je využije.
Teda alespoň u nás doma ano.
Už se těším až zpracuji syslírnu ponožkové vlny a koupím novou.
Je tolik krásných klubíček, které bych chtěla vyzkoušet.

Už pomalu dočítám Příběhy včelích medvídků.

Jelikož máme doma už skoro druhačku, tak jsme si večerní čtení rozdělily.
Rozárka přečte 2 odstavce a já dočtu zbytek pohádky.
Ale začínají prázdniny a děti budou častěji mimo domov - na prázdninách u babiček.
Takže večerní čtení bude pokračovat v době mé dovolené nebo až po prázdninách.
No a já doufám, že si také konečně přečtu alespoň jednu svoji knížku.

1 komentář:

  1. Wow! So impressed you've started your Christmas knitting already! The socks look lovely :)

    OdpovědětVymazat