středa 10. srpna 2016

Další ponožky pro Ježíška aneb YARN ALONG 87

Tak jsem ani na dovolené nezahálela a poctivě pletla Vánoční dárky.
Další várka ponožek je na světě.
Tentokrát jsem stihla jedny dětské, jedny dospělácké a druhé mám rozdělané.

Vlna - opět Sportivo Cotton od Vlnapu.
Jehlice č. 3 a pleteno na jedné kruhové jehlici od špičky.
Miluji tuhle metodu pletené.

Takže velké jsou pro synovce - už je to chlapák - velikost č. 42

Další jsou pro synovečka - tam je velikost menší. Cca 28
No a poslední nahozené jsou pro synovce. Budou ve velikosti č.40/41.
Jakmile je dopletu vrhnu se na další.
Syslírna se o další skoro 4 klubíčka 50g zmenšila.
Ponožkovka mi pomalu ubývá, ale ještě jí tam hodně zbývá.
No jo holt jsem takový sysel. Ale ta se hodí vždy a jak říká moje babička. Chleba nejí tak proč ji nemít doma.

No a na dovolené jsem přečetla další Mariannu - tentokrát červnovou.

No a s Rozárkou jsem začaly číst - tedy ona čte a já jí kontroluji - knížku Anička a básnička, kterou napsal Eduard Petiška. Jako malá jsem ji četla, ale už si vůbec nevybavuji o čem knížka byla.
Anička a básnička
No a pak jim čtu Pohádky z vřesové chaloupky
Klikněte na obrázek pro zvětšení v novém okně
Krátké pohádky pro děti před spaním. Jedna pohádka je cca na 2 stránky.
Vím, že nám je jako malým četla mamka, ale obsah si vůbec nepamatuji. Tak si to teď oživuji.


Žádné komentáře:

Okomentovat