pátek 19. srpna 2016

Kruhový svetr Stella Marina od Dropsu ve velikosti cca 134

Sliby se mají dodržovat, jak s oblibou říká ta naše Rozárka.
Takže slíbeno že napíšu více, tak píšu.
Uf. Konečně dopleteno.
Začala jsem plést 13. června a konečně dopletla.
Nitky už jsou zatažené, jen jsem potřebovala nafotit na modelce, která pak jela k babičce.



Je krásně jemný a bude i teplý.
Jak jsem pletla najdete zde a zde.
Je to kruhový svetr od firmy Drops.
Návod na něj najdete zde.
Já pletla pouze s Alpaky - zbylo mě po mém svetru.
Velikost jsem vzala M/L a pleteno na jehlicích č.3,5
Spotřeba cca 4 klubíčka.
Malá je nadšená.
Takže má stejný svetr jako já.

Více o mém najdete zde.
Jeden projekt jsem zdárně dokončila.
Ještě mám pár kostlivců, ale ty letos nedokončím. Snad příští rok.
No a začala jsem další projekt.
Opět vánoční dárek.
Budu si muset udělat čas na svoje nebo alespoň jeden svůj svetr - než přijde zima abych měla co nosit do práce.



Žádné komentáře:

Okomentovat