úterý 9. srpna 2016

Neplánovaná dovolená

Letos druhá neplánovaná dovolená v zahraničí. Na pár dní u moře.
Akce na poslední chvíli, ale zato moc povedená.
Ještě týden před odjezdem jsme netušili, že pojedeme k moři.
Nakonec jsem jeli - kousek od Caorle. Do Chorvatska nechceme kvůli dětem. Malý miluje písek a tam jsou kamínkové pláže. Takže Italie je nejblíž. Bibione a Lignano je moc profláklé a tak jsem vybrali loni vyzkoušené Caorle.
Bylo tam úžasně - loni jsme tam byli a perfektní.
Letos jsem moc nefotila, byli jsme vlastně jenom na pláži.
Takže alespoň pár fotek z pláže.

Děti šli a šli a stále bylo mělko. Takové moře mám ráda. Děti se můžou dosytosti vyblbnout a člověk nemá strach, že bude hned hloubka.

Pláž skoro prázdná. Voda čistá a teplá. Všude samý písek.
Takže se pískovalo - stavěli se hrady.

Poslední den před odjezdem byl vítr, malinko se ochladilo a co je hlavní, byly velké vlny. Děti, drahá polovička i já si je užili.
No a pak už domů. Škoda. Vydržela  bych tam ještě déle, ale co na plat. Dovolená mi končí a já musím do práce, ale nesmutním. Ještě mám před sebou 2 týdny naplánované dovolené, kterou strávím s dětmi doma. Budeme si užívat a pomalu se připravovat na školu a školku. Musím dětem protřídit oblečení. Myšák vyrostl a tak mu budou nejspíš všechny školkové tepláky krátké. Takže hurá na nákupy.

No a já jsem ani tam nelenila a pilně pracovala.
Vzala jsem si sebou čevnové číslo Marianny a četla a četla.
Když jsem dočetla - což netrvalo dlouho začala jsem plést.
Co jsem upletla viz foto a příště více.


1 komentář:

  1. Terezko krása, písni mi na mail Tvoji adresu, vláda Ti chce poslat slíbenou sponu do vlasů, dřevěnou s farncouzkým zapínáním. díky Marcela

    OdpovědětVymazat