středa 12. října 2016

Baret, nákrčník a knížka aneb YARN ALONG 93

Tak baret je konečně hotový




Pletený z Merina od Vlnapu.
Pleteno na jehlicích č.4 a spotřeba klubíčka a kousek - cca 70g

No a zbylo ještě na nákrčník.
Tentokrát nový návod - hledala jsem nějaký návod, který by se mi líbil.
Leta jsem pletla podle tohoto, ale  nelíbilo se mi, jak se kroutí a i když jsem ho obháčkovala, tak to nebylo ono.
Tak jsem si návod předělala k obrazu svému a vypadá úžasně.
Nekroutí se a hezky drží na krku.
Spotřeba  klubíčko a zbytek od čepice Merina od Vlnapu.
Syslírna se zase o kousek zmenšila (3 klubíčka jsou vypletená) a já má dárky pro neteř.
Dostane je od Ježíška.
Už mám pro ní hotovou čepičku - takže bude mít komplet.
Je to takový komplet k zimní bundičce.


No a knížka - stále ta samá - nějak na čtení nemám čas.
Obálka titulu Tentokrát to bude jinak

1 komentář: