pondělí 31. října 2016

Dort pro našeho oslavence

Jak ten čas letí.
Připadá mi to jako včera, kdy jsem si ten malý uzlíček přinesla domů a o už slaví svoje první půl kulatiny.
O víkendu jsme slavili.
Myšák měl páté narozeniny.
Jak ten čas letí.
Dříve jsme dětem dorty kupovaly v cukrárně.
Zjistila jsem ale, že sní marcipán a dort jim nechutná a mě vlastně také moc né.
Tak letos jsem to udělala jinak.
Té mojí cácorce jsem také k narozeninám upekla dort.
No a přece Myšák nepřijde zkrátka.
Tak se v pátek peklo na přání oslavence - chci čokoládový dort a na něj postavičky Pata a Mata.
Tak jsem šla do cukrárny pro marcipánové postavičky.
A ejhle.
Jindy jich tam měli a tentokrát poslední figurka Pata, ale zato nové postavičky Želvy Ninja.
No a tak jsem vzala tu.
Dort byl výborný.

Korpus - dětí oblíbený perník - recept od moji babičky.
Politý čokoládou a na vrh postavička.
Myšák byl nadšený.
Dort se snědl a jedli i děti.
Takže příště už jenom domácí.
Krásné pondělí.



2 komentáře:

  1. Gratuluji Mišánkovi k narozeninám, tak krásným-5 let! A Tobě chvlím dort, je jednoduchý a pěkný a jistě byl i dobrý. Hezký týden Terez Ti přeji.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko dobrý byl. Tento recept nikdy nezklama - prověřený lety u babičky v prác i mlsnými kolegy z moji práce.
      Prostě nikdy nezklame a peču ho každou chvilku. Děti prostě tento perník milují.

      Vymazat