středa 18. října 2017

DROPS Alpaca party je opět po roce tady

Milé pletařky, tak je to tu zase.

Po roce firma Drops opět vyhlásila na měsíc vlastně měsíce říjen až prosinec svoji Drops Alpaca párty.



 obrázek půjčen ze stránek firmy Drops
Od 15. října až do 31. prosince tu máme letos dokonce 30% slevu na vlny obsahující alpaku.
Loni sleva byla 25%.

Musím  prostě musím odolat a zpracovat syslírnu.

Mám tam ještě nasysleno několik klubíček (asi tak na 6 svetru vlny - právě z jedné takové akce u Dropsu).
Kupovala jsem je, těsně po ukončení mateřské, kdy jsem nastupovala do práce. Potřebovala jsem doplnit šatník a tak jsem v domnění, že budu mít čas nakoupila vlnu na svetříky.
Do dneška je nemám upletené, neb mám stále něco jiného na práci. Takže nosím stále stejné svetry a vlny čekají v krabici na nahození.
Né nebudu na sebe tak přísná. Jeden svetřík z Aplaky jsem pro sebe upletla a ze zbytku jsem upletla svetřík té mé cácorkce.
Jo a na druhý z BabyAplac Silk mám nahozeno už asi 4 měsíce a zatím mám upletené pár řad - vždy jsem měla jiné prioritu a tento projekt zanedbávala. Snad o Vánocích se na něj dostanu.
Ale ještě toho mám doma stále hodně na zpracování.

Vlny má Drops krásné.
Kromě Alpaky a Lace jsem už pletla z Limi a Nepálu.
Z Alpaky mám svetr - teplý a krásný
Z Lace jsem pletla raglánový svetřík - příště budu plést dvojitě. Jednoduchý super, ale hodí se spíš na teplejší jaro či podzim nebo chladnější léto a je to dost pracné. Takže příště už jenom dvojitě.
Krásně se mi pletlo také z Limi - nákrčník, šála, rukavice a  čepice pro děti jsou super. 
Ještě tam mám zbytky klubíček Nepálu - zbyli z mého norského svetru. Je úžasný teplý a dobře se nosí. No a co z nich bude zatím nevím, možná barevná čepice možná nákrčník možná si ji nechám na potom a upletu sobě nebo dětem další norský svetr.
Prostě musím odolat. I když 2 měsíce jsou dlouhá doba a jsem jenom člověk.
Chtěla bych vyzkoušet vlnu Puma na čepice, dále už nějaký ten pátek sním, že  vyzkouším Brushed Aplaca Silk - možná že tu si objednám, přece jenom dát za 25g klubíčko 71 Kč nebo 50Kč to je docela rozdíl. Takže uvidím.
Také jsem našla ještě docela dost klubíček Merina od Vlnapu, ale o nich až příště. No a o ponožkovce raději nemluvím. Té tam mám také dost, ale tu průběžně zpracovávám neb Vánoce se blíží a ponožky jsou třeba.

No a jak jste na tom Vy? Budete kupovat, nakupujete do zásoby a syslíte nebo odoláváte a zpracováváte svoje nasyslené zásoby.

Žádné komentáře:

Okomentovat