úterý 31. října 2017

Pletené ponožky (KCCO25)

Tak jsem dokončila další pár pletených ponožek pro Ježíška.
Tyto jsou tentokrát pro synovečka.
Velikost 28/29, pleteno na jedné kruhové jehlici od špičky.
Použila jsem samovzorující ponožkovku Sportivo od Vlnapu.
Návod na pletení těchto ponožek najdete zde.

No a krabice s ponožky pro Ježíška se pěkně rozrůstá.
Už bude skoro plná
Tady mám zatím všechny hotové páry.
Takže co tu máme:
Růžovo-tyrkysové ponožky jsou pro moji  babičku a neteřinku.
Dále tu máme 5 páru duhových ponožek. Ty jsou pro tu moji cácorku, pro mne, pro dvě moje neteře a poslední jsou pro druhou neteřinku.
No a jako poslední tu máme dva páry chlapských ponožek - modro-šedo-oranžovo-béžové. Tak ty jsou pro ty moje dva chlapy.

Už mám nahozeno na další - tentokrát pro moji mamku.
Ještě bych chtěla uplést ponožky pro švagra a švagrovou.
Takže uvidíme, jak vše stihnu.

Jinak jsem dopletla další puf - červený pro tu moji cácorku.
Až bude čas vyfotím. Zatím je nenaplněný a uložený před zvídavou holčičkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat