pondělí 23. října 2017

Pouštění draka

Včera byl krásný větrný podzimní den.
Šli jsem pouštět draka.
Děti si to moc užili a já vlastně taky.

 


V sobotu uklízení na zahradě a v neděli pouštění draka.
Dopoledne jsem pekla štrúdl - miluji podzim hlavně kvůli němu.
Mám ho ráda.
Na pohled sice moc nevypadá, ale chutná báječně.
Je to recept moji babičky.

No a také pomalu sklízíme mrkvičky z našeho pidi záhonku.

No a teď 3 dny v práci a hurá jsou tu podzimní prázdniny.
Budu mít volno a tak doufám, že si ho s dětmi užijeme - draci, lenošení, pohádky - prostě pohoda.

1 komentář:

  1. Taky jsem na podzim stavěli prvního synova draka. Jen jsem to teda už úspěšně zapomněla, takže jsem četla články o tom, jak postavit létajícího draka. Ono to není zase tak těžké "nějak" udělat. Ale je fajn, když ten drak pak taky trochu létá. Čehož je o poznání horší dosáhnout. Rozhodně je to složitější, než by se na první pohled zdálo.

    OdpovědětVymazat