čtvrtek 8. února 2018

Drops má opět slevy

Po dlouhé době jsem nakoukla na stránky firmy Drops a má opět slevy.
Tentokrát na příze ze 100% vlny - Alaska, Big Delight, Eskimo a Polaris.

Musím odolat, nebudu nakupovat - i když bych ráda vyzkoušela Eskimo nebo Polaris. Prostě odolám a nekoupím. Až zpracuji syslírnu. V syslírně mám 5 klubíčke hořčicové a asi 10 klubíček modré Alasky. Žlutá bude na čepici a šálu a modrá bude na svetr. Také tam mám mnoho dalších klubíček. Jak už jsem psala, ráda bych vyzkoušela Eskimo - na čepice musí být úžasné, ale musím splnit to co jsem si umanula - nenakupovat zásoby. Prostě nemám projekt, tak nebudou žádné nové vlny.
Budu na sebe přísná. Takže budu muset honem zpracovat co mám doma, abych mohla nakupovat další nová klubíčka.
No a co Vy? Nakupujete často klubíčka firmy Drops nebo máte jiné favority. Mě se jejich klubíčka líbí a ještě se mi líbí Malabrigo, které nabízejí Vlněné sestry.
Takže hurá do pletení, ať mám klubíčka co nejdřív vypletená a můžu nakupovat další.

PS: Teď jsem ještě koukala, že loni tato akce byla také v únoru. Letos je to ale o 5% více než loni. Loni sleva činila 25% a letos už je to 30%. Počkám si na příští rok, třeba to bude zlevněné na polovinu :-)

3 komentáře:

  1. Měla jsem Drops Big Delight, které bylo také různě navazované, vlákno nestejně tlusté a čepice z něj se rychle zažmolkovaly. Drops Eskimo je úžasně teplé! Ale též žmolí a citlivé kouše.
    Mám ráda Cotton Merino - čepice je pořád pěkná i po několika šetrných vypráních v pračce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Aleno, děkuji za informace. Já jsem měla Drops Delight a bylo to to samé. Pletla jsem z něj teď šátek. Jak píšete, vlákno bylo nestejně tlusté a místy mi připadalo jak chemlon. Také mě naštvalo, že obě klubíčka byla jinak barevná - stejná šarže, stejná barva a přesto jiná. Na šátek nevadilo, ale na ponožky by to už vadilo. Mám ráda ponožky stejně barevné.
      Takže letos nevyzkouším a možná nevyzkouším vůbec. Nemám ráda, když vlna moc žmolkuje.

      Vymazat
  2. Akce jsou celý rok :-) . Nevím jak přesně tyto, ale jinak se dá ušetřit celý rok. Jen to nikde nikdo moc nerozhlašuje, ale já mám třeba ráda slevové kupóny , a ty se sice v průběhu roku mění, ale pořád nějaké jsou, takže se dá ušetřit kdykoliv :-) .

    OdpovědětVymazat