pondělí 12. února 2018

Víkendový

Jak se říká, člověk míní .... mění.
Za ty tečky si já dosazuji děti.
Kdykoliv si něco naplánuji/naplánujeme, tak to nevyjde tak, jak bych chtěla/bychom chtěli  - většinou.
Minulý týden šel Myšák do školky - po týdnu a půl stráveném doma. Angína byla dost těžká, byl dokonce i píchaný penicilin. No ale naštěstí to zabralo a Myšák se uzdravil docela rychle.
Takže jsme si užívali týden ve školce - vlastně ni týden né. Jen 4 dny.
Ve čtvrtek večer opět teplota přes 38C. Takže co. Zůstat doma. Tento týden je Myšák opět doma - hlídá dědeček. Teplota byla jen jeden den. Jenže p. doktorka mu v nose a krku našla breberky. Takže musí být doma. Nudí se. Nejraději by lítal a né jenom ležel. Je to děs. No a to jsme měli na víkend krásné plány.
Děti po nemoci nešli na kroužek i závody jsem odvolala a jako náplast na to, že nemůžou na závody jsem jim slíbila výlet na chalupu na masopust.
Z toho sešlo.
Byli jsem doma. Já nevystrčila nos za celý víkend z bytu.
Také jsme chtěli s dětmi na lyže - to se odkládá na neurčito. Nechci jet jen s jedním. Takže snad za 14 dní to vyjde - a snad bude ještě sníh nebo příští rok? Možná, kdo ví.
Jediné pozitivum bylo, že jsem zredukovala počet projektů ze 4 na 3. I když u mě nikdo neví, zda třeba dneska večer nezačnu projekt další.
Trochu jsem uklízela, trochu odpočívala a vůbec jsem nečetla, což mě velice mrzí.
Také jsem přemýšlela o tom, kolik mají děti hraček a jak pojmu ty letošní Vánoce - jsou sice skoro až za rok, ale budu muset nějak omezit přísun hraček od babiček. Přece jenom jich mají děti dost a z některými si už nehrají. Budu muset opět probrat hračky a poslat je dál.
Ale toto téma je na samostatný článek - možná někdy napíši.

Žádné komentáře:

Okomentovat